Subject: FW: Palun minu nimele JIRAs ja Deltas
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 16:02:52 +0200

From: Tiia Zuppur <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 26, 2024 9:06 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Uued lähteseisukohad Ahja alevikus Tartu mnt 45
detailplaneeringule

Tere, Tuuli!

Soovin uuendada Transpordiameti lähteseisukohti Ahja alevikus Tartu mnt 45
katastriüksuse detailplaneeringule.

Transpordiamet väljastas planeeringule seisukohad 09.01.2023 (nr
7.2-2/22/28936-2). Arendaja on nüüd ümber mõelnud ja soovib üksikelamute
asemel planeerida kahte ridaelamut. Ühele krundile oleks juurdepääs Silla
tänavalt, teisele riigiteelt  (45 Tartu-Räpina-Värska).

Panen manusesse planeeringu eesmärgi muutmise korralduse eelnõu ning
planeerija poolt saadetud esialgse eskiislahenduse.  Meie poolne tingimus
on, et hooned tuleksid ehitusjoonele.

Planeerija ja arendaja kohtudes rääkisime, et pos 1 juurdepääs riigiteelt
peaks olema võimalikult lähedal olemasolevale kergliikusteele, et inimesed
krundilt 1 suunata sealt kohe üle riigitee kergliiklusteele.  Planeerija
kuulas küll, aga joonisel on juurdepääsu ikka mujale pannud.

Tervitustega

Tiia Zuppur

arhitekt-planeerija

Põlva Vallavalitsus

+372  5347 1669

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.polva.ee/> www.polva.ee